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코드 커팅 통계 및 동향 [2023년판]

by 링마이벨 2023. 9. 18.
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Thanks to the increased cost of cable subscriptions and the massive content libraries available on streaming services, people are now leaving behind traditional pay TV. Whether looking to escape advertisement, reduce spending, or both, many cord-cutters leave cable and satellite TV yearly. 80 million US households are projected to cut cords by 2026.

There is even a new demographic of “cord–never” adults who have only ever used streaming services for entertainment in their entire lives. Despite that, cable TV is still used by a large population of loyal and returning customers. To understand the cord-cutting revolution, you must dive into the data. Let’s get started.

케이블 구독 비용의 증가와 스트리밍 서비스에서 사용할 수 있는 대규모 콘텐츠 라이브러리 덕분에 사람들은 이제 전통적인 유료 TV를 떠나고 있습니다. 광고를 피하거나, 지출을 줄이거나, 또는 두 가지 모두를 추구하든, 많은 코드 커터는 매년 케이블 및 위성 TV를 떠나고 있습니다. 2026년까지 미국 가구 8천만 가구가 코드를 끊을 것으로 예상됩니다. 평생 동안 스트리밍 서비스를 엔터테인먼트용으로만 사용해 본 적이 없는 "코드를 전혀 사용하지 않는" 성인의 새로운 인구 통계도 있습니다. 그럼에도 불구하고, 케이블 TV는 여전히 많은 충성 고객과 재방문 고객이 사용하고 있습니다. 코드 커팅의 혁명을 이해하려면 데이터를 자세히 살펴봐야 합니다

Top Cord-Cutting Statistics

  • Cord-cutting households in the United States will reach 80.7 million by 2026.
  • Satellite TV and cable providers have lost in 2014 over 20 million subscribers.
  • There will be over 1.68 billion subscribers of SVOD globally by 2027.
  • Adults of ages 18 to 29 are the most productive cord-cutters.
  • About 30% of Americans using cable TV say they will likely cancel.
  • Five hundred twenty-five cord-cutters say they have caught everything about cable TV.

최고의 코드 커팅 통계

  • 미국의 코드커팅 가구 수는 2026년까지 8,070만 명에 이를 것입니다.
  • 위성 TV와 케이블 제공업체는 2014년에 2천만 명이 넘는 가입자를 잃었습니다.
  • 2027년에는 전 세계적으로 SubscriptionVOD 가입자가 16억 8천만명 넘을 것입니다. 
  • 18~29세의 성인이 가장 생산적인 코드 절단기입니다.
  • 케이블 TV를 사용하는 미국성성인의 약 30%가 취소할 가능성이 있다고 말했습니다.
  • 525명의 코드커터는 케이블 TV의 모든 것을 포착했다고 말합니다. 

General Cord-Cutting Statistics

 

How many subscribers are lost by cable companies every year? What will cord-cutting be like in the future? Here are the statistics for cord cutting you need to know.

1. Cord-cutting Households in the United States Will Reach 80.7 Million By 2016.

Cord-cutting households will exceed the number of pay TV households for the first time in 2023. By 2026, cord-cutting families in the US will reach 80.7 million compared to the 54.3 million households that use TV-paid.

유선 TV를 이용하는 가구는 2023년에 처음으로 유료 TV 가구 수를 초과할 것입니다. 2026년까지 미국의 유선 TV 가구 수는 유료 TV를 사용하는 가구 5,430만 가구에 비해 8,070만 가구에 이를 것입니다.

2. Pay TV Providers Have Lost Over 20 Million US Subscribers Since 2014.

Satellite and US cable providers have been losing many set subscribers since 2014. The COVID-19 pandemic has influenced as more than 5 million subscribers cut the cord in 2020.

위성 및 미국 케이블 제공업체는 2014년부터 많은 가입자를 잃었습니다.  코로나19 팬데믹이 2020년에는 500만 명 이상의 가입자가 케이블을 끊을 수 있도록  영향을 미쳤습니다 .

3. The Average Household Spends $217.42 Monthly On a Cable Package. 월별로 217불을 소비

The high cost of cable subscriptions is a major contributing factor to the increase in cord-cutting households. On average, families in the US pay more for cable subscriptions than all other utilities combined.

코드커팅에 기여하는 주요 이유로 높은  부분은 바로 높은 가입 비용입니다.  평균적으로 미국의 가족은 다른 모든 유틸리티를 합친 것보다 케이블 가입 비용을 더 많이 지불합니다.

4. There Are Over 354 Million Streaming Subscriptions in the US Alone.

The number of streaming households is alarming, and it only gets bigger. By 2027, it is estimated that 86% of households with a TV will have a streaming subscription, with a total of 458 million subscriptions and an average of 4.37 for each family.

스트리밍 가구의 수는 놀랍고 점점 더 커지고 있습니다. 2027년에는 TV를 보유한 가구의 86%가 스트리밍 구독을 하게 될 것으로 추산되며, 총 구독 수는 4억 5,800만 건, 가구당 평균 4.37건에 이릅니다 .

5. The Share of Adults in the US Who Subscribe to Satellite or Cable TV Has Fallen 265 Since 2015.

In 2015, 76% of American adults paid for cable or satellite TV packages. As of 2021, the number reduced to just 56%

6. Traditional Cable Subscribers in the United States Had the Worst Year in History in 2009.

Due to several factors, including decreased workers’ wages and increased prices, the traditional cable providers in the 2000s experienced the worst subscription year in 2009. Regarding the market downturn, there was a 7% gap between wage and basic cable price, representing a negative change of 1.5% against a fee of 5.5%.

There was a huge gap in 2002 between wage and price increases, representing a 6.9% point gap for the traditional cable television providers. According to research, the inflation and price increase rate rose 6.9% in 2009 from 2002 to 6.3% in the conventional TV provider industry.

Over the years, wage and price increases move closer with each passing year. Still, in recent times, we have been witnessing a tightening gap between inflation, wages, and expanded basic cable prices in the United States. This is expected to happen because wages and inflation are connected, but one is positive and negative.

Negative: In the United States, inflation and wages usually decrease well below the increases in traditional prices, which has made Americans pay a higher percentage of their salaries on conventional cable television.

Positive: They have been a decrease in the gap between inflation, wages, and the increase in prices besides what occurred in 2009, and if this trend continues, there will be about a 0.6% gap between these three variables.

근로자 임금 감소, 가격 인상 등 여러 요인으로 인해 2000년대 전통 케이블 사업자들은 2009년 최악의 가입 연도를 겪었다 . 시장 침체와 관련해 임금과 기본 케이블 가격의 격차는 7%로, 수수료 5.5% 대비 1.5% 마이너스 변화를 나타냈다.

2002년에는 임금과 물가 인상 사이에 큰 격차가 있었는데, 이는 전통적인 케이블 TV 제공업체의 경우 6.9%포인트의 격차를 나타냅니다 . 조사에 따르면, 기존 TV사업자 업계의 물가상승률과 가격인상률은 2002년에 비해 2009년에는 6.9% 증가한 6.3%를 기록했다.

수년에 걸쳐 임금과 물가 인상은 해가 갈수록 가까워집니다. 그럼에도 불구하고 최근 미국에서는 인플레이션, 임금, 기본 케이블 가격 확대 사이의 격차가 점점 벌어지는 것을 목격하고 있습니다. 이는 임금과 물가상승률이 연결되어 있기 때문에 이런 일이 일어날 것으로 예상되는데 , 긍정적인 것과 부정적인 것이 하나 있다.

부정적: 미국에서는 일반적으로 인플레이션과 임금이 전통적인 물가 상승보다 훨씬 낮은 수준으로 감소합니다 . 이로 인해 미국인들은 기존 케이블 TV에 급여의 더 높은 비율을 지불하게 되었습니다.

긍정적 2009년에 비해 물가상승률, 임금, 물가상승률의 격차가 줄어들고 있으며, 이 추세가 지속될 경우 세 변수 간 격차는 약 0.6% 정도 나타날 것으로 보인다 .

7. More People Are Using Ads-Supported Streaming Services Due to the Need For Free And Cheaper Subscription Rates.

One major benefit of streaming services is reducing pop-up ads appearing on each viewed page. When the price of a subscription increases, consumers become wary and are likely to shift to other options that contain ads while viewing content. According to a survey conducted by Deloitte in 2023, about 60% of respondents interviewed used a free or ad-supported streaming service, with 40% stating that they watch more ads than previously.

스트리밍 서비스의 주요 이점 중 하나는 조회하는 각 페이지에 나타나는 팝업 광고를 줄이는 것입니다. 구독 가격이 인상되면 소비자는 경계하게 되어 콘텐츠를 시청하는 동안 광고가 포함된 다른 옵션으로 전환할 가능성이 높습니다 . 2023년 딜로이트가 실시한 설문조사에 따르면, 인터뷰한 응답자의 약 60%가 무료 또는 광고 지원 스트리밍 서비스를 사용했으며, 40%는 이전보다 더 많은 광고를 시청한다고 답했습니다.

Video Streaming Statistics

Cord cutting is only relevant with SVOD services like HULU, Netflix, and Amazon Prime Video. Streaming enables viewers to be entertained on their terms, without commercial interruptions, and on demand.

8. There Will Be Global SVOD Subscriptions of 1.68 Billion By 2027.

According to predictions by Digital TV Research, streaming video-on-demand subscriptions will increase by 475 million between 2021 and 2027. The major services by the number of subscriptions in 2027 will be Netflix at 251 million. Amazon at 250 million, Disney + at 207 million, HBO Max at 77 million, and Paramount + at 82 million.

Digital TV Research의 예측에 따르면 주문형 비디오 스트리밍 구독은 2021년에서 2027년 사이에 4억 7,500만 건 증가할 것입니다 . 2027년 구독자 수 기준 주요 서비스는 2억 5100만개로 넷플릭스가 될 전망이다. Amazon은 2억 5천만 달러, Disney +는 2억 7백만 달러, HBO Max는 7,700만 달러, Paramount +는 8,200만 달러입니다.

9. There Are 10,410 Seasons Available For TV On Streaming Between Netflix, Hulu, and Amazon Prime Video.

With only three subscriptions and less than $40 per month, cord-cutters have access to over 10,000 seasons of commercial-free television shows. The three services have a combined stream of 11,078 movies.

월 40달러 미만의 3개 구독 만으로 코드 커터는 10,000개 이상의 시즌에 걸쳐 광고 없는 TV 프로그램을 시청할 수 있습니다. 세 가지 서비스에는 총 11,078편의 영화 스트림이 있습니다. 

10. Netflix Earns Almost $30 Billion in Annual Revenue.

Ten years ago, Netflix earned just over $3 billion as its annual revenue. Today, that number has blossomed to $29.7 billion with a net income of $ 5.16 billion. The company also has more than 11,000 employees across 60 countries.

10년 전 넷플릭스는 연간 수익으로 30억 달러가 조금 넘는 수익을 올렸습니다 . 오늘날 그 수치는 297억 달러로 성장했으며 순이익은 51억 6천만 달러입니다. 또한 이 회사는 60개국에 걸쳐 11,000명 이상의 직원을 두고 있습니다.

11. 38% of Americans Believe That Netflix Provides the Best Original Streaming Content.

In 2019, 45% of Americans had thought Netflix had the best original library. That number has reduced since then, but Netflix is still way behind the competition. One of the best platforms for original content is Amazon Prime Video, with 11% of viewers who believe its content is the best. Hulu comes in at 3rd place with 9%, closely followed by HBO Max with 8%.

2019년에는 미국인의 45%가 Netflix가 최고의 원본 라이브러리를 보유하고 있다고 생각했습니다 . 그 이후로 그 숫자는 줄어들었지만 Netflix는 여전히 경쟁에서 한참 뒤쳐져 있습니다. 오리지널 콘텐츠를 위한 최고의 플랫폼 중 하나는 Amazon Prime Video이며, 시청자 중 11%가 해당 콘텐츠가 최고라고 믿고 있습니다. Hulu가 9%로 3 위 를 차지했고 , HBO Max가 8%로 그 뒤를 바짝 쫓고 있습니다.

12. Apple TV + Has 25 Million Subscribers On Its Platforms.

Apple TV+ attracts millions of subscribers with originals like the Oscar-winning film Coda and Ted Lasso. The platform currently has 25 million paid subscribers and 50 million users with access to free promotions.

Apple TV+는 오스카상을 수상한 영화 Coda 및 Ted Lasso와 같은 원작으로 수백만 명의 구독자를 끌어 모으고 있습니다.  플랫폼은 현재 2,500만 명의 유료 가입자와 5,000만 명의 사용자가 무료 프로모션을 이용할 수 있습니다.

13. Ad-Supported Streaming Services Are Growing Faster Than Subscription-Based Streaming Services.

Households streaming ad-supported video increased between 2020 and 2022 by 29%, outpacing subscription streaming services grew by 22% within the same period. Platforms like Sling and Tubi provide viewers access to content without monthly subscriptions. Rather, the content is funded by ads like broadcast television.

The live TV plan at $82.99 monthly is currently more than twice the cost of its contemporaries in the industry, including ESPN+ and Disney+ platforms.

광고 지원 비디오를 스트리밍하는 가구는 2020년에서 2022년 사이에 29% 증가했으며, 같은 기간 동안 구독 스트리밍 서비스 증가율은 22%를 앞질렀습니다 . Sling 및 Tubi와 같은 플랫폼은 시청자에게 월간 구독 없이 콘텐츠에 대한 액세스를 제공합니다. 오히려 콘텐츠는 방송 TV와 같은 광고로 자금을 조달합니다.

14. Sling TV: Your Gateway to Streaming Live TV and On-demand Content Anytime, Anywhere.

The company, in late 2019, had its second price increase in five years in a row as its orange and blue package rose to $30 monthly from the previous rate of $25, while its combo package also had an increase from $40 to $45 monthly. Over the years, there has been an increase in both boxes, and at the end of 2022, it rose to $60 each month.

2019년 말 이 회사는 주황색과 파란색 패키지가 이전 요금 25달러에서 월 30달러로 인상되었고 , 콤보 패키지도 월 40달러에서 45달러로 인상되면서 5년 연속 두 번째 가격 인상을 가졌습니다. 수년에 걸쳐 두 상자 모두 증가하여 2022년 말에는 매달 60달러로 올랐습니다.

15. Vidgo: From the Inception of Vidgo in 2018, it Has Quite a Strange and Unexpected Pricing History.

It started with the base English package at $39.99 but dropped its price to $19.99 in 2019 due to the introduction of a lightbox. The base price bounced back in 2020 to $45 for each month, and in 2023, its service costs $69.99, with plans of an increase by the company to $99.99 every month. An analysis of the price change for live television streaming service from the year 2019 to 2021

Direct TV streaming increased its entry point subscription rate by 30% in 2019 compared to what was obtainable in the previous year. Across all the service providers, only the now non-existing play station Vue service had better prices at all its packages during that period. Despite the known price increment by cable cut providers, Philo remains the lowest-cost player in the market, as the price increase is often connected to the demands of channel providers.

Research has discovered that the increase in carriage fees for cord-cutting and traditional cable TV services is because of the more money being offered to mostly local broadcast networksSince 2006, local broadcast network fee has experienced over 600 percent rise while the local networks, as well as cable and premium networks, have about a 90% rise from 2009.

영어 기본 패키지로 $39.99로 시작했지만 라이트박스 도입으로 인해 2019년에 가격이 $19.99로 떨어졌습니다 . 기본 가격은 2020년에 월 45달러로 반등했고, 2023년에는 서비스 비용이 69.99달러로 회사에서 월 99.99달러로 인상할 계획입니다. 2019년부터 2021년까지 라이브 TV 스트리밍 서비스 가격 변동 분석

다이렉트 TV 스트리밍은 2019년에 진입점 구독률을 전년도에 비해 30% 증가시켰습니다. 모든 서비스 제공업체를 통틀어 현재 존재하지 않는 플레이 스테이션 Vue 서비스만이 해당 기간 동안 모든 패키지에서 더 나은 가격을 제공했습니다 . 케이블 절단 공급업체의 알려진 가격 인상에도 불구하고 Philo는 여전히 시장에서 가장 저렴한 업체로 남아 있습니다. 가격 인상은 종종 채널 제공업체의 요구와 연결되기 때문입니다.

조사에 따르면 코드커팅 및 기존 케이블 TV 서비스에 대한 운송료가 인상되는 이유는 대부분 지역 방송 네트워크에 더 많은 비용이 제공되기 때문인 것으로 나타났습니다 . 2006년 이후 지역방송망 요금은 600% 이상 인상됐으며, 지역방송과 케이블, 프리미엄 방송사 모두 2009년 대비 약 90% 인상됐다.

16. AT&T TV is 51% Pricier Than Other Streaming Channels.

Users are becoming anxious due to the streaming services’ constant price increase, especially AT&T TV. The streaming service has become pricier and is getting a lot of criticism from its customers. The streaming station even changed the name of their services (from DirecTV to AT&T TV and then DirecTV stream), which annoyed their customers. However, people became more frustrated due to their high cost. They stopped using AT&T services because of it. This is why the streaming station has numerous subscribers.

Moreover, Comparitech data shows that AT&T TV has been increasing its package price rate yearly since 2019. In 2017, new streaming services increased in the market. They started with affordable prices worth less than $50 per month. However, in 2019, there was an alteration. Numerous services started charging their user more than $50 every month. AT&T was the main culprit, as its services price soared by 57%, from $75 to $135.

In 2020, the previously affordable AT&T basic package soared from $50 to $65 a month. (Which was a 26% increase). No wonder they lost a bunch of subscribers that year! According to the Comparitech data, Philo streaming services differ from its rivals. Since its launch, the platform has kept its service price at $25/month.

스트리밍 서비스, 특히 AT&T TV의 지속적인 가격 인상으로 인해 사용자들은 불안감을 느끼고 있습니다. 스트리밍 서비스는 가격이 비싸졌고 고객들로부터 많은 비판을 받고 있습니다. 스트리밍 방송국은 심지어 서비스 이름을 DirecTV에서 AT&T TV로 변경한 다음 DirecTV 스트림으로 변경하여 고객을 짜증나게 했습니다. 그러나 높은 비용으로 인해 사람들은 더욱 좌절감을 느꼈습니다. 그 때문에 그들은 AT&T 서비스 이용을 중단했습니다. 이것이 스트리밍 스테이션에 수많은 가입자가 있는 이유입니다.

또한 Comparitech 데이터에 따르면 AT&T TV는 2019년부터 매년 패키지 가격 요율을 인상해 왔습니다. 2017년에는 시장에서 새로운 스트리밍 서비스가 증가했습니다. 그들은 한 달에 50달러 미만의 저렴한 가격으로 시작했습니다 . 그러나 2019년에는 변화가 생겼다. 수많은 서비스에서 사용자에게 매달 50달러 이상을 청구하기 시작했습니다. AT&T가 주범으로 서비스 가격이 75달러에서 135달러로 57% 급등했다.

2020년에는 이전에 저렴했던 AT&T 기본 패키지가 월 50달러에서 65달러로 급등했습니다 . (26% 증가했습니다.) 그 해에 많은 구독자를 잃은 것도 당연합니다! Comparitech 데이터에 따르면 Philo 스트리밍 서비스는 경쟁사와 다릅니다. 출시 이후 이 플랫폼은 서비스 가격을 월 25달러로 유지해 왔습니다.

 

17. Since 2015, VMVPDs Have Increased Search Interest By 150%.

More and more people are searching for live TV streaming services, vMVPDs, and it’s increased by 150% since 2015. According to data from Google Trends, cord-cutters on traditional TV are curious about these services. The interest in vMVPDs peaked in September 2019, and people aren’t losing interest anytime soon.

Sling TV is popular because it was among the first platforms to introduce the cord-cutting service. It offered a “pick what you want” model and was launched in 2015 (though FuboTV, which focused on soccer, came out a month earlier). Also, PlayStation Vue started in 2015. However, 2017 was a big deal for this kind of service because five out of the seven biggest ones came out that year.

The latest big service to launch was AT&T TV in 2018, responding to platforms that don’t include sports streaming, like Philo. According to search trends, vMVPDs search interest skyrocketed in September. That’s because it’s the month the other big streaming services usually make important announcements or changes to their benefit. Out of the ten vMVPDs launched in the US marketplace, PlayStation Vue and AT&T watch TV are no longer in business.

라이브 TV 스트리밍 서비스인 vMVPD를 검색하는 사람들이 점점 더 많아지고 있으며, 이는 2015년 이후 150% 증가했습니다. Google Trends의 데이터에 따르면 기존 TV의 코드 커터는 이러한 서비스에 대해 궁금해합니다 . vMVPD에 대한 관심은 2019년 9월에 최고조에 이르렀으며 사람들은 조만간 관심을 잃지 않을 것입니다.

Sling TV는 코드커팅 서비스를 최초로 도입한 플랫폼 중 하나이기 때문에 인기가 높습니다. "원하는 것을 선택하세요" 모델을 제공하고 2015년에 출시되었습니다 ( 축구에 초점을 맞춘 FuboTV는 한 달 전에 출시되었지만). 또한 PlayStation Vue는 2015년에 시작되었습니다. 하지만 2017년에는 가장 큰 서비스 7개 중 5개가 그해에 나왔기 때문에 이런 종류의 서비스에 있어서는 큰 의미가 있었습니다.

가장 최근에 출시된 대형 서비스는 2018년 AT&T TV로, Philo와 같이 스포츠 스트리밍이 포함되지 않는 플랫폼에 대응했습니다 . 검색동향에 따르면 vMVPD의 검색 관심도는 9월 들어 급증했다 . 왜냐하면 다른 대형 스트리밍 서비스가 일반적으로 중요한 발표를 하거나 혜택을 변경하는 달이기 때문입니다. 미국 시장에 출시된 10개의 vMVPD 중 PlayStation Vue와 AT&T Watch TV는 더 이상 사업을 하지 않습니다.

18. YouTube TV Has Become the Most-Searched Live TV Streaming Service in the Globe.

Sling TV used to be a big name in this market due to its clever advertising. With this tactic, sling TV stayed at the top for five years. Currently, Sling TVs rarely see new customers due to many competitors in the market. Sling TV started facing real problems in late October or early November 2017. That’s about five to six months after YouTube TV came onto the scene. YouTube TV began in a few big cities but quickly spread to more places by December 2017.

People began searching for YouTube TV more than Sling TV around January 2019, which is also when Google announced that people could get YouTube TV anywhere in the US. That’s when YouTube TV took the lead and dominated the market. However, other services are competing to be the second-best. Philo and FuboTV are gaining ground, and popular sites like Sling TV and Hulu have gotten strikingly less in the past few years.

Sling TV는 영리한 광고로 인해 이 시장에서 큰 인기를 끌었습니다. 이 전략으로 슬링TV는 5년 동안 1위 자리를 지켰다. 현재 Sling TV는 시장의 많은 경쟁사로 인해 신규 고객을 거의 볼 수 없습니다 . Sling TV는 2017년 10월 말이나 11월 초부터 심각한 문제에 직면하기 시작했습니다. YouTube TV가 등장한 지 약 5~6개월이 지난 시점입니다. YouTube TV는 몇몇 대도시에서 시작되었지만 2017년 12월에는 더 많은 곳으로 빠르게 확산되었습니다.

사람들은 2019년 1월부터 Sling TV보다 YouTube TV를 더 많이 검색하기 시작했습니다. 이는 Google이 미국 어디에서나 YouTube TV를 시청할 수 있다고 발표한 시기이기도 합니다. 유튜브 TV가 선두를 차지하며 시장을 장악한 시기다. 그러나 다른 서비스는 차선책이 되기 위해 경쟁하고 있습니다. Philo와 FuboTV는 입지를 굳히고 있으며 Sling TV와 Hulu와 같은 인기 사이트는 지난 몇 년 동안 눈에 띄게 줄어들었습니다.

19. The World of On-Demand Streaming is Heating Up and Getting Crowded.

Currently, Netflix is #1 in the world of on-demand streaming, with 232.5 million subscribers worldwide. They were the first to nail the whole on-demand streaming service, which made them grow more than their competitors. But now, more than 300 on-demand streaming services are fighting for a limited number of subscribers.

According to Paste magazine, 70% of folks feel there are too many choices, which could be better news for new services trying to break in. Some big new players in this field include Disney+, Apple TV+, AMC+, HBO Max, Discovery+, Peacock (NBC), Quibi, and Paramount +, which used to be CBS All Access but got a makeover in 2021.

Furthermore, cord-cutting enables people to pick from the over 100 specialized on-demand services. This means there are many options in the market, and some experts think it’s getting a bit crowded – they even call it a streaming service bubble. Many US adults are paying for more than one streaming service, and 88% subscribe to at least one service. But in the last six months, about 19% of folks switched to services with ads to save money; a quarter of them even canceled a subscription. This could be why platforms like TikTok, where people share their stuff for free, have become so popular.

현재 Netflix는 전 세계적으로 2억 3,250만 명의 가입자를 보유하여 온디맨드 스트리밍 세계  1위를 차지하고 있습니다 . 그들은 온디맨드 스트리밍 서비스 전체를 처음으로 성공시켰고, 이로 인해 경쟁사보다 더 많이 성장했습니다 . 그러나 현재 300개 이상의 주문형 스트리밍 서비스가 제한된 수의 가입자를 두고 싸우고 있습니다.

Paste 매거진에 따르면, 70%의 사람들이 선택의 여지가 너무 많다고 느낍니다. 이는 새로운 서비스에 진입하려는 데 더 좋은 소식이 될 수 있습니다 . 이 분야의 새로운 대형 플레이어로는 Disney+, Apple TV+, AMC+, HBO Max, Discovery+, Peacock(NBC), Quibi 및 Paramount+가 있습니다. Paramount+는 이전에는 CBS All Access였지만 2021년에 변신했습니다.

또한, 코드커팅을 통해 사람들은 100개 이상의 전문화된 주문형 서비스 중에서 선택할 수 있습니다. 이는 시장에 다양한 옵션이 있다는 것을 의미하며, 일부 전문가들은 시장이 다소 혼잡해지고 있다고 생각합니다. 그들은 이를 스트리밍 서비스 버블이라고 부르기도 합니다. 많은 미국 성인은 둘 이상의 스트리밍 서비스 비용을 지불하고 있으며, 88%는 적어도 하나의 서비스를 구독하고 있습니다 . 그러나 지난 6개월 동안 약 19%의 사람들이 비용을 절약하기 위해 광고가 포함된 서비스로 전환했습니다. 그 중 4분의 1은 구독을 취소하기도 했습니다. 이것이 사람들이 자신의 콘텐츠를 무료로 공유하는 TikTok과 같은 플랫폼이 인기를 얻은 이유일 수 있습니다.

20. Most People Who’ve Ditched Cable (Cord-Cutters) Love Original Shows and Movies.

Netflix, HBO & Hulu compete with each other, which is why they make unique and quality content to rank higher. According to research by HBR, most people cutting cords love watching exclusive content, which is why they sign up for streaming services. To grow their customer base, live streaming companies must keep producing original content, as shown in the State of Media and Entertainment 2023 report.

Netflix, HBO, Hulu는 서로 경쟁하므로 독특하고 우수한 콘텐츠를 만들어 더 높은 순위를 차지합니다. HBR의 연구에 따르면, 인터넷을 끊는 대부분의 사람들은 독점 콘텐츠를 시청하는 것을 좋아하며, 이것이 바로 스트리밍 서비스에 가입하는 이유입니다 . 고객 기반을 확대하려면 라이브 스트리밍 회사는 2023년 미디어 및 엔터테인먼트 현황 보고서에 표시된 대로 독창적인 콘텐츠를 계속 제작해야 합니다.

21. On-demand Streaming Services Give Their All (Including Funds) to Produce Original Shows and Videos.

Many streaming services believe that creating mind-blowing content keeps them ahead of their competitor, which is a fact. Also, many on-demand streaming providers have increased their content budgets due to the crowd offering on-demand services. Who wouldn’t choose original and quality storylines over counterfeit? That’s why streaming companies win viewers and subscribers with unique series or videos. Below companies spend heavily to create original content:

많은 스트리밍 서비스는 놀라운 콘텐츠를 제작하면 경쟁사보다 앞서 나갈 수 있다고 믿습니다. 이는 사실입니다. 또한 많은 주문형 스트리밍 제공업체는 주문형 서비스를 제공하는 군중으로 인해 콘텐츠 예산을 늘렸습니다 . 위조품보다 독창적이고 품질이 뛰어난 스토리라인을 선택하지 않을 사람이 누가 있겠습니까? 이것이 바로 스트리밍 회사가 독특한 시리즈나 동영상 으로 시청자와 구독자를 확보하는 이유입니다 . 아래 회사들은 독창적인 콘텐츠를 만들기 위해 막대한 비용을 지출합니다.

  • Netflix

Netflix spent an astounding 17 billion dollars on originals in 2021 and intends to keep a splurge of expenditures for the foreseeable future and to offer viewers what’s worth the subscription.

  • Amazon Prime Video

Since 2018, the number of exclusive Amazon Prime videos has tripled. The company spent over $1 billion to produce one of its prime videos, The Lord of the Rings. The Rings of Power’s first season was made with $462 million, which is why it’s the costliest series ever. Additionally, Amazon spent 16.6 billion dollars on its content in 2022.

  • Apple TV+

Apple TV spends $7 billion annually on original television series and videos.

  • Disney+

Disney intends to spend 10.5 billion dollars on original content in 2023.

  • HBO and HBO Max

Competing with Disney and Netflix, HBO/HBO Max envisioned to invest over $18 billion in their content in 2022.

  • Peacock

In 2022, Comcast planned on spending twice as much on peacock streaming services, jerking it up to $3 billion. They also have plans to spend even more on shows and content made in the USA in the next few years, around $5 billion. Additionally, Streaming services pay original shows and movie script writers massively. 

However, viewers can enjoy quality content and decide how many services they want to pay for. Not surprisingly, people, especially Netflix users, are regularly sharing their passwords, which is why Netflix and other streaming sites are planning on disenabling password shares. According to a study, password sharing has caused the streaming industry to lose $9.1 billion.

2022년에 Comcast는 Peacock 스트리밍 서비스에 두 배의 비용을 지출하여 최대 30억 달러까지 늘릴 계획이었습니다. 그들은 또한 향후 몇 년 동안 미국에서 제작된 쇼와 콘텐츠에 약 50억 달러에 달하는 더 많은 돈을 지출할 계획을 가지고 있습니다 . 또한 스트리밍 서비스는 오리지널 쇼와 영화 대본 작가에게 막대한 비용을 지불합니다. 

그러나 시청자는 양질의 콘텐츠를 즐기고 비용을 지불할 서비스 수를 결정할 수 있습니다. 당연히 사람들, 특히 Netflix 사용자는 정기적으로 비밀번호를 공유하고 있으며, 이것이 바로 Netflix 및 기타 스트리밍 사이트에서 비밀번호 공유를 비활성화할 계획을 세우고 있는 이유입니다. 한 연구에 따르면, 비밀번호 공유로 인해 스트리밍 업계는 91억 달러의 손실을 입었습니다.

22. Netflix Videos and Series Releases Were Reduced By 72% Due to the COVID-19 Pandemic.

The COVID-19 in 2020 affected Hollywood negatively, including Netflix’s release schedule. Netflix, known for two roles (releasing originally-made content or licensed content), couldn’t make new videos due to the pandemic. They released a few TV shows and movies that got higher ratings (like 80% or more on IMDb) from their production than in 2019. It was a big drop, a 72% decrease, to be exact.

Before the pandemic, Netflix had already created various content not in the chart above. The data shows just Netflix TV content high ranking. The streaming company has produced 164 original and 67 paid or licensed content since 2008. Before the pandemic, Netflix had a high rate of original titles or content. But when COVID-19 began, they slowed down. To ensure users still had plenty to watch, Netflix started paying for content instead (licensed content). Their high-rated TV shows and movies increased from 9 to 12 in 2020.

2020년 코로나19는 넷플릭스의 개봉 일정을 포함해 할리우드에 부정적인 영향을 미쳤다. 두 가지 역할(원작 콘텐츠 공개 또는 라이센스 콘텐츠 공개)로 유명한 Netflix는 전염병으로 인해 새로운 동영상을 만들 수 없었습니다 . 그들은 2019년보다 더 높은 평가(IMDb에서 80% 이상)를 얻은 몇몇 TV 프로그램과 영화를 제작했습니다. 정확히 말하면 72% 감소한 큰 감소였습니다.

팬데믹 이전에도 Netflix는 위 차트에 없는 다양한 콘텐츠를 이미 제작했습니다. 데이터에는 Netflix TV 콘텐츠의 상위 순위만 표시됩니다. 스트리밍 회사는 2008년부터 164개의 원본 콘텐츠와 67개의 유료 또는 라이선스 콘텐츠를 제작했습니다 . 대유행 이전에는 Netflix의 원본 타이틀이나 콘텐츠 비율이 높았습니다. 하지만 코로나19가 시작되자 속도가 느려졌다. 사용자가 여전히 시청할 수 있는 콘텐츠를 많이 확보하기 위해 Netflix는 대신 콘텐츠(라이선스 콘텐츠)에 대한 비용을 지불하기 시작했습니다 . 2020년에는 높은 평가를 받은 TV 프로그램과 영화가 9개에서 12개로 늘어났습니다.

Conclusion

Cord-cutting has become very popular in the US and across the globe. In 2021, more than 31 million American households discarded traditional TV subscriptions. Also, cable TV is making users switch, as 78% of cord-cutters reported doing it to save money. As streaming services increase in popularity, cord-cutting will keep growing as well. According to predictions, over 70% of US households will discard cable or satellite TV in 2024.

코드커팅은 미국과 전 세계적으로 큰 인기를 끌었습니다. 2021년에는 3,100만 명 이상의 미국 가구가 기존 TV 구독을 버렸습니다. 또한 케이블 TV는 사용자를 전환하게 만들고 있는데, 코드 절단기의 78%가 비용을 절약하기 위해 케이블 TV를 전환한다고 보고했습니다. 스트리밍 서비스의 인기가 높아짐에 따라 코드 커팅도 계속해서 성장할 것입니다. 예측에 따르면 2024년에는 미국 가구의 70% 이상이 케이블 또는 위성 TV를 폐기할 것으로 예상됩니다.

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