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Culture

Media mix

by 링마이벨 2017. 4. 28.
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The difficulty in spending, specifically the internet advertising dollar, is determining which media mix will bring the best return in product/service revenue. The Question to be asked while performing media planning should be: Is the product suitable for branding, and increased sales, with direct-to-consumer advertising? The ROI for that expenditure varies considerably and is surprisingly low. What portion of budget should be allocated for Display advertising knowing that Search brings direct results? In current scenario, display advertising while being a relatively small component of a promotion plan, bring a high ROI.

 미디어믹스느 제품과 SVC 수입에 최대 수익을 가져다 줄것으로 본다. 문제는 미디어플래닝을 수행하는 것은 제품이 브랜드에 적합하느냐는 것이고, 그리고 증가된 매출액에 직접적인 소비자 광고에 직접적인 적합하느냐는 것이다. 지출을 위한 ROI는 상대적으로 다르고 놀라울것이다. 일반적으로 MEDIA MIX는 ROI이고 프로모션 플랜의 작은 부분합이고 높은 ROI를 가져올것이다.

 

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